Календарне планування РІВЕНЬ СТАНДАРТ






 №
Тема     
 Дата
 Д/з

 35 год                     
І семестр 16 год (1 год/тиждень
 ІІ семестр 19 год  (1 год/тиждень)

І семестр
4. Моделювання. Основи алгоритмізації (8 год.)
1
·         Поняття об'єкта і моделі. Типи моделей.
·         Моделювання як метод дослідження об’єктів.
Учень (учениця)
описує:
·         поняття моделі, об’єкта, предметної області;
·         типи моделей, їх характеристики;
·         поняття алгоритму;
·         властивості алгоритмів;
·         форми подання алгоритму;
·         базові структури алгоритмів та їх особливості;
·         порядок описання алгоритмів;
називає:
·         призначення графічних позначень елементів алгоритмів;
пояснює:
·         етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера;
·         поняття програми;
має уявлення:
§  про мови програмування;
використовує:
·         графічні позначення для опису алгоритмів;
·         різні форми подання алгоритмів;
уміє:
·         будувати інформаційну модель задачі;
·         аналізувати алгоритм розв’язування задачі;
·         будувати графічні схеми найпростіших алгоритмів;
формально виконувати алгоритми.
 2
·          Практична робота №1: "Побудова інформаційної моделі" 
·         Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. Система команд виконавця алгоритму.


4
·         Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Графічне подання  алгоритмів.
 5
·         Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Графічне подання  алгоритмів.
6
·         Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Складання і описання алгоритмів.
·         Поняття про мови програмування


7
·         Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Складання і описання алгоритмів.
·         Поняття про мови програмування


8
·         Практична робота № 2. Створення та виконання алгоритмів


 Тематичне оцінювання №1
5. Системи опрацювання табличних даних (11 год.)
5.1. Електронні таблиці. Табличний процесор (5 год.)
Учень (учениця)
описує:
·         поняття електронної книги, аркушу, рядка, стовпця, клітинки, діапазону комірок;
·         способи навігації аркушем і книгою;
·         типи і формати подання даних: числовий, грошовий, текстовий, формат дати та часу;
·         способи введення даних різних форматів;
·         види помилок під час уведення даних і формул та способи їх усунення;
·         призначення основних панелей інструментів табличного процесора та елементів керування;
·         критерії добору типу діаграми для найкращого відображення даних;
пояснює:
·         необхідність правильного добору і визначення форматів подання даних;
·         правила запису абсолютних, відносних та мішаних посилань на комірки та діапазони комірок;
·         правила запису формул;
·         правила перетворення абсолютних, відносних та мішаних посилань під час копіювання формул;
використовує:
·         автозаповнення комірок для прискорення введення даних;
вміє:
·         здійснювати навігацію аркушем і книгою;
·         вводити дані і формули у комірки та редагувати їх вміст;
·         виокремлювати діапазони комірок із заданими адресами;
·         форматувати дані, комірки та діапазони комірок;
·        копіювати, переміщувати й видаляти вміст комірок і діапазонів комірок;
·          записувати абсолютні, відносні та змішані посилання на комірок і діапазони комірок;
·        добирати тип діаграми для найкращого відображення даних;
·        змінювати тип діаграми;
·         уміє будувати, редагувати та форматувати діаграми.
9
Поняття ЕТ. Засоби опрацювання ЕТ. Запуск на виконання табличного процесора, відкриття й збереження документа. Основні об'єкти: книги, аркуші, рядки, стовпці, комірки. Навігація аркушем і книгою; виокремлення об'єктів електронної таблиці. Введення даних до комірок і редагування їх вмісту. Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
 10
Практична робота№3: " Уведення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора" 
11 
Типи даних і формати їх подання. Використання формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки  і діапазони комірок. Посилання на комірки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання.
 12
Практична робота№4: "Використання формул в електронних таблицях" 
 13
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграм
Практична робота №5: "Побудова діаграм" 
Тематичне оцінювання №2
14
Повторення вивченого


15
Повторення вивченого


16
Семестрове оцінювання








































ІІ семестр




35 год   І семестр 16 год (1 год/тиждень)
                        
   ІІ семестр 19 год  (1 год/тиждень)

17
5.2. Аналіз даних у середовищі табличного процесора (6 год.)
Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.


Учень (учениця)
описує:
·         мету та способи фільтрації даних у таблицях;
·         призначення умовного форматування даних;
·         алгоритмічну конструкцію розгалуження;
наводить приклади:
·         математичних, статистичних і логічних функцій табличного процесора;
уміє:
·        сортувати дані в таблицях за значеннями одного чи кількох полів;
·        виконувати умовне форматування даних;
·        застосовувати основні математичні, статистичні і логічні функції для аналізу й опрацювання даних;
використовує:
автофільтри для вибору даних з таблиць за простими критеріями.

18 
Практична робота№6: "Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора" 



19
Сортування й фільтрація даних у таблицях. Умовне форматування даних. 



 20
Сортування й фільтрація даних у таблицях. Умовне форматування даних. 



 21
Сортування й фільтрація даних у таблицях. Умовне форматування даних. 



22
Практична робота№7: "Сортування та фільтрація даних" 




Тематичне оцінювання №3

Тема: Бази даних. Системи управління БД
(7 год)
Учень (учениця):
має уявлення про:
·                      особливості реляційних, мережевих, ієрархічних та об’єктно-орієнтованих баз даних;
пояснює:
·                     поняття бази даних;
·                     поняття таблиці, поля, запису;
·                     поняття ключа;
·                     призначення запиту;
·                     призначення систем управління базами даних;        
·                     поняття цілісності даних;
·                     порядок створення зв’язків різної множинності між таблицями;
класифікує:
·                     зв’язки між таблицями реляційної БД за множинністю;
називає:
·                     типи даних, що використовуються  в певному середовищі СУБД;
наводить приклади:
·                     реляційних СУБД;
вміє:
·                     створювати таблиці в середовищі реляційної СУБД;
·                     створювати ключі та надавати інші властивості полям таблиць;
·                     добирати типи зв’язків між таблицями;
·                     створювати зв’язки між таблицями СУБД з підтримкою обмежень цілісності;
·                     вводити дані в таблиці, дотримуючись обмежень, що накладаються структурою бази даних;
·                     сортувати дані в таблицях бази за одним чи кількома полями;
·                     застосовувати засоби пошуку даних в одній таблиці;
·                     фільтрувати дані в таблицях;
·                     знаходити в базі дані за певними критеріями відбору, створюючи прості вибіркові запити в автоматизованому режимі;
·                     редагувати таблиці, запити й дані в таблицях.

23
Поняття, призначення, класифікація баз даних.



24
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Інтерфейс для введення і відображення даних в БД.
Створення в базі даних таблиць. Визначення властивостей полів. Надання значень властивостям полів.



25
Зв’язки між таблицями в базі даних, їхні різновиди. Вибір типу зв’язку. Створення зв’язків різних типів.  Поняття цілісності даних.



26
Практична робота №8. Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних.



27
Практична робота №9. Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями.



28
Поняття запиту до реляційної бази даних. Автоматизоване створення запитів.



29
Практична робота №10. Створення запитів у базі даних.



Тематичне оцінювання №4

  7. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету (4 год.)


Учень (учениця)
пояснює:
·        поняття та особливості сайтів різних типів: статичних веб-сайтів, веб-спільнот, інтернет-магазинів, порталів, блогів;
·        відмінності між веб-сторінками типу візитівки, веб-каталогу, форуму, чату, сторінкою розділу веб-сайту;
·        поняття блогу;
·         дизайн та правила оформлення веб-сторінок;
·        поняття хостингу;
·        призначення та типи сервісів Веб 2.0;
·        призначення та особливості функціонування веб-спільнот;
описує:
·        процес створення веб-сайтів;
·        процес створення блогу й публікації повідомлень;
·        формати зображень, відео- та аудіокліпів, що публікуються на веб-сторінках;
уміє:
·        створювати статичні веб-сторінки різних типів, добирати їх оформлення;
створювати вміст веб-сайту й оновлювати його.

30
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. Поняття про системи керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Основи веб-дизайну.



31
Практична робота № 11. Автоматизоване створення веб-сайту.



32
Поняття про засоби автоматизованого розроблення веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом. Етапи створення веб-сайтів.



33
Огляд сервісів Веб 2.0. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Веб-спільноти. Вікі технології.



34
Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів.



35
Семестрове оцінювання



Тематичне оцінювання №5

Немає коментарів:

Дописати коментар