11 клас
РІВЕНЬ СТАНДАРТ
Програма:
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/1-informatika-standart-10-11-final.doc
№
|
Тема
|
Дата
|
Д/з
|
||
35 год
І семестр 16 год (1 год/тиждень
ІІ семестр 19 год (1 год/тиждень)
І семестр
|
|||||
4. Моделювання. Основи алгоритмізації (8 год.)
|
|||||
1
|
·
Поняття об'єкта і моделі. Типи моделей.
·
Моделювання як метод дослідження об’єктів.
|
Учень (учениця)
описує:
·
поняття моделі, об’єкта, предметної області;
·
типи моделей, їх характеристики;
·
поняття алгоритму;
·
властивості алгоритмів;
·
форми подання алгоритму;
·
базові структури алгоритмів та їх особливості;
·
порядок описання алгоритмів;
називає:
·
призначення графічних позначень елементів алгоритмів;
пояснює:
·
етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера;
·
поняття програми;
має
уявлення:
§ про мови програмування;
використовує:
·
графічні позначення для опису алгоритмів;
·
різні форми подання алгоритмів;
уміє:
·
будувати інформаційну модель задачі;
·
аналізувати алгоритм розв’язування задачі;
·
будувати графічні схеми найпростіших алгоритмів;
формально виконувати алгоритми.
|
|||
2
|
·
Практична робота №1: "Побудова інформаційної моделі"
|
||||
3
|
·
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму.
Виконавець алгоритму. Система команд виконавця алгоритму.
|
||||
4 |
·
Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Вхідні
дані та результати, їх взаємозв’язок. Графічне подання алгоритмів.
|
||||
5
|
·
Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Вхідні
дані та результати, їх взаємозв’язок. Графічне подання алгоритмів.
|
||||
6
|
·
Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Складання і описання алгоритмів.
·
Поняття про мови програмування
|
||||
7
|
·
Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Складання і описання алгоритмів.
·
Поняття про мови програмування
|
||||
8
|
·
Практична робота № 2. Створення та
виконання алгоритмів
|
||||
Тематичне
оцінювання №1
|
|||||
5.
Системи опрацювання табличних даних (11 год.)
5.1.
Електронні таблиці. Табличний процесор (5 год.)
|
Учень (учениця)
описує:
·
поняття електронної книги, аркушу, рядка, стовпця, клітинки, діапазону комірок;
·
способи навігації аркушем і книгою;
·
типи і формати подання даних: числовий, грошовий, текстовий, формат дати
та часу;
·
способи введення даних різних форматів;
·
види помилок під час уведення даних і формул та способи їх усунення;
·
призначення основних панелей інструментів табличного процесора та елементів
керування;
·
критерії добору типу діаграми для найкращого відображення даних;
пояснює:
·
необхідність правильного добору і визначення форматів подання даних;
·
правила запису абсолютних, відносних та мішаних посилань на комірки та
діапазони комірок;
·
правила запису формул;
·
правила перетворення абсолютних, відносних та мішаних посилань під час
копіювання формул;
використовує:
·
автозаповнення комірок для прискорення введення даних;
вміє:
·
здійснювати навігацію аркушем і книгою;
·
вводити дані і формули у комірки та редагувати їх вміст;
·
виокремлювати діапазони комірок із заданими адресами;
·
форматувати дані, комірки та діапазони комірок;
·
копіювати, переміщувати й видаляти вміст комірок і діапазонів комірок;
·
записувати абсолютні, відносні та змішані посилання
на комірок і діапазони комірок;
·
добирати тип діаграми для найкращого відображення даних;
·
змінювати тип діаграми;
·
уміє будувати, редагувати та форматувати діаграми.
|
||||
9
|
Поняття ЕТ. Засоби опрацювання ЕТ.
Запуск на виконання табличного процесора, відкриття й збереження документа. Основні
об'єкти: книги, аркуші, рядки, стовпці, комірки. Навігація аркушем і книгою; виокремлення
об'єктів електронної таблиці. Введення даних до комірок і редагування їх
вмісту. Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення. Форматування
даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
||||
10
|
Практична робота№3: " Уведення
даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора"
|
||||
11
|
Типи даних і формати їх подання. Використання
формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки і діапазони
комірок. Посилання на комірки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул
та модифікація посилань під час копіювання.
|
||||
12
|
Практична робота№4: "Використання
формул в електронних таблицях"
|
||||
13
|
Створення та настроювання діаграм,
вибір типу діаграм
Практична робота №5: "Побудова діаграм" |
||||
Тематичне
оцінювання №2
|
|||||
14
|
Повторення вивченого
|
||||
15
|
Повторення вивченого
|
||||
16
|
Семестрове оцінювання
|
||||
ІІ
семестр
|
35 год І семестр 16 год (1 год/тиждень)
ІІ семестр 19 год (1 год/тиждень)
17
|
5.2.
Аналіз даних у середовищі табличного процесора (6 год.)
Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних
функцій табличного процесора.
|
|
|
Учень (учениця)
описує:
·
мету та способи
фільтрації даних у таблицях;
·
призначення
умовного форматування даних;
·
алгоритмічну
конструкцію розгалуження;
наводить приклади:
·
математичних,
статистичних і логічних функцій табличного процесора;
уміє:
·
сортувати дані в таблицях за значеннями одного чи
кількох полів;
·
виконувати умовне форматування даних;
·
застосовувати основні математичні, статистичні і
логічні функції для аналізу й опрацювання даних;
використовує:
автофільтри
для вибору даних з таблиць за простими критеріями.
|
|
18
|
Практична робота№6: "Аналіз
даних за допомогою функцій табличного процесора"
|
|
|
||
19
|
Сортування й фільтрація даних у таблицях. Умовне форматування
даних.
|
|
|
||
20
|
Сортування й фільтрація даних у таблицях. Умовне форматування
даних.
|
|
|
||
21
|
Сортування й фільтрація даних у таблицях. Умовне форматування
даних.
|
|
|
||
22
|
Практична робота№7: "Сортування та фільтрація
даних"
|
|
|
|
|
Тематичне оцінювання №3
|
|||||
|
Тема: Бази
даних. Системи управління БД
(7 год) |
Учень (учениця):
має уявлення про:
·
особливості реляційних, мережевих,
ієрархічних та об’єктно-орієнтованих баз даних;
пояснює:
·
поняття бази
даних;
·
поняття
таблиці, поля, запису;
·
поняття ключа;
·
призначення
запиту;
·
призначення
систем управління базами даних;
·
поняття
цілісності даних;
·
порядок
створення зв’язків різної множинності між таблицями;
класифікує:
·
зв’язки між
таблицями реляційної БД за множинністю;
називає:
·
типи даних, що
використовуються в певному середовищі
СУБД;
наводить приклади:
·
реляційних
СУБД;
вміє:
·
створювати
таблиці в середовищі реляційної СУБД;
·
створювати
ключі та надавати інші властивості полям таблиць;
·
добирати типи
зв’язків між таблицями;
·
створювати
зв’язки між таблицями СУБД з підтримкою обмежень цілісності;
·
вводити дані в
таблиці, дотримуючись обмежень, що накладаються структурою бази даних;
·
сортувати дані
в таблицях бази за одним чи кількома полями;
·
застосовувати
засоби пошуку даних в одній таблиці;
·
фільтрувати
дані в таблицях;
·
знаходити в
базі дані за певними критеріями відбору, створюючи прості вибіркові запити в
автоматизованому режимі;
·
редагувати
таблиці, запити й дані в таблицях.
|
|||
23
|
Поняття, призначення, класифікація баз
даних.
|
|
|
||
24
|
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у
середовищі системи управління базами даних. Інтерфейс для введення і
відображення даних в БД.
Створення в базі даних таблиць. Визначення властивостей полів. Надання
значень властивостям полів.
|
|
|
||
25
|
Зв’язки між таблицями в базі даних, їхні різновиди. Вибір типу зв’язку.
Створення зв’язків різних типів. Поняття
цілісності даних.
|
|
|
||
26
|
Практична робота №8. Робота з готовою
базою даних. Введення та отримання даних.
|
|
|
||
27
|
Практична робота №9. Створення бази даних
з кількома зв’язаними таблицями.
|
|
|
||
28
|
Поняття запиту до реляційної бази даних. Автоматизоване створення
запитів.
|
|
|
||
29
|
Практична робота №10. Створення запитів у базі даних.
|
|
|
||
Тематичне оцінювання №4
|
|||||
|
7.
Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету
(4 год.)
|
|
|
Учень
(учениця)
пояснює:
·
поняття та
особливості сайтів різних типів: статичних веб-сайтів, веб-спільнот,
інтернет-магазинів, порталів, блогів;
·
відмінності між
веб-сторінками типу візитівки, веб-каталогу, форуму, чату, сторінкою розділу
веб-сайту;
·
поняття блогу;
·
дизайн та правила оформлення веб-сторінок;
·
поняття
хостингу;
·
призначення та
типи сервісів Веб 2.0;
·
призначення та
особливості функціонування веб-спільнот;
описує:
·
процес
створення веб-сайтів;
·
процес
створення блогу й публікації повідомлень;
·
формати зображень,
відео- та аудіокліпів, що публікуються на веб-сторінках;
уміє:
·
створювати
статичні веб-сторінки різних типів, добирати їх оформлення;
створювати вміст веб-сайту й оновлювати його.
|
|
30
|
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. Поняття
про системи керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Основи веб-дизайну.
|
|
|
||
31
|
Практична робота № 11. Автоматизоване створення
веб-сайту.
|
|
|
||
32
|
Поняття
про засоби автоматизованого розроблення веб-сайтів, редактор веб-сайтів з
графічним інтерфейсом. Етапи створення веб-сайтів.
|
|
|
||
33
|
Огляд
сервісів Веб 2.0. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її
типу й оформлення. Веб-спільноти. Вікі технології.
|
|
|
||
34
|
Поняття
блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень
та настроювання його параметрів.
|
|
|
||
35
|
Семестрове
оцінювання
|
|
|
||
Тематичне оцінювання №5
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар