Рівні навчальних досягнень
|
Балли
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики
|
І. Початковий
|
1
|
Учень:
-
розпізнає окремі об’єкти, якища і факти предметної
галузі;
-
знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з
комп’ютерною технікою
|
2
|
Учень:
-
розпізнає окремі об’кти, явища і факти
предметної галузі та може фрагментарно відтворити знання про них
|
|
3
|
Учень:
-
має фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше
половини навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок
|
|
ІІ.
Середній
|
4
|
Учень:
-
має початковий рівень знань, значну (більше половини)
частину навчального матеріалу може відтворити;
-
- виконує елементарне навчальне завдання із допомогою
вчителя;
-
має елементарні навички роботи на комп’ютері
|
5
|
Учень:
-
має рівень знань вищий, ніж початковий;
-
може з допомогою вчителя відтворити значну частину
навчального матеріалу;
-
має стійкі навички виконання елементарних дій з
опрацювання даних на комп’ютері
|
|
6
|
Учень:
-
пояснює основні поняття навчального матеріалу;
-
може самостійно відтворити значну частину навчального
матеріалу;
-
вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
-
має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання
даних на комп’ютері
|
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень:
-
вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних
ситуаціях;
-
може пояснити основні процеси, що відбуваються під час
роботи інформаційної системи, та наводити власні приклади на підтвердження
деяких тверджень;
-
вміє виконувати навчальні завдання передбачені
програмою
|
8
|
Учень вміє:
-
аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно
застосувати його на практиці;
-
контролювати власну діяльність;
-
самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
-
самостійно визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;
-
використовувати довідкові системи програмних засобів
|
|
9
|
Учень:
-
вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання
на практиці;
-
вміє систематизувати і узагальнювати отримані
відомості;
-
самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
-
може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання
навчального завдання;
-
використовує електронні засоби для пошуку потрібних
відомостей
|
|
ІV. Високий
|
10
|
Знання, вміння і навички учня відповідають вимогам державної програми у
повному обсязі.
Учень:
-
володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні
етапи власної навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;
-
вміє самостійно знаходити додаткові відомості та
використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних завдань,
судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
-
має сформовані навички керування інформаційними
системами
|
11
|
Учень:
-
володіє узагальненими знаннями з предмета;
-
вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати
результати власної практичної роботи;
-
вміє самостійно знаходити джерела даних і відомостей та
виконувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
-
використовує набуті знання і вміння у нестандартних
ситуаціях;
-
вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною
програмою;
-
має стійкі навички керування інформаційними системами
|
|
12
|
Учень:
-
має стійкі системні знання та творчо їх використовує у
процесі продуктивної діяльності;
-
вільно опановує та використовує нові інформаційні
технології для поповнення власних знань та розв’язування задач;
-
має стійкі навички керування інформаційними системами в
нестандартних ситуаціях
|
Мітки
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар