Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів



Рівні навчальних досягнень
Балли
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики






І. Початковий
1
Учень:
-         розпізнає окремі об’єкти, якища і факти предметної галузі;
-         знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з компютерною технікою
2
Учень:
-         розпізнає окремі обкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити знання про них
3
Учень:
-         має фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше половини навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок








ІІ. Середній
4
Учень:
-         має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити;
-         - виконує елементарне навчальне завдання із допомогою вчителя;
-         має елементарні навички роботи на компютері
5
Учень:
-         має рівень знань вищий, ніж початковий;
-         може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу;
-         має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на компютері
6
Учень:
-         пояснює основні поняття навчального матеріалу;
-         може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу;
-         вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
-         має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на компютері










ІІІ. Достатній
7
Учень:
-         вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
-         може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень;
-         вміє виконувати навчальні завдання передбачені програмою
8
Учень вміє:
-         аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосувати його на практиці;
-         контролювати власну діяльність;
-         самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
-         самостійно визначати спосіб розвязування навчальної задачі;
-         використовувати довідкові системи програмних засобів
9
Учень:
-         вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;
-         вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості;
-         самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
-         може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;
-         використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей














ІV. Високий
10
Знання, вміння і навички учня відповідають вимогам державної програми у повному обсязі.
Учень:
-         володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні етапи власної навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;
-         вміє самостійно знаходити додаткові відомості та використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
-         має сформовані навички керування інформаційними системами
11
Учень:
-         володіє узагальненими знаннями з предмета;
-         вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи;
-         вміє самостійно знаходити джерела даних і відомостей та виконувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
-         використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
-         вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;
-         має стійкі навички керування інформаційними системами
12
Учень:
-         має стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі продуктивної діяльності;
-         вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач;
-         має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях



Немає коментарів:

Дописати коментар