Урок 22
Тема: Сортування, пошук і фільтрація даних. Заміна.
Мета:
Навчальна. Навчитися створювати форми, здійснювати сортування, пошук та фільтрацію даних в таблицях.
Розвиваюча. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення.
Виховна. Виховувати увагу, відповідальність.
Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
І Організаційний етап
Інструктаж з БЖД в кабінеті інформатики
ІІ Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
- Що таке ключлві поля
- Опишіть процедуру створення зв'язків між таблицями
- Що таке макет зв'язків?
-Як видалити зв'язок між таблицями?
- Які відношення між таблицями вам відомі?
ІІІ Мотивація навчальної діяльності.
IV Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
Тема: Сортування, пошук і фільтрація даних. Заміна.
V Засвоєння нових знань
- Впорядкування (сортування) даних
- Пошук даних за зразком
- Пошук і заміна даних
- Використання фільтра за виділеним зразком
- Знищення фільтра
- Використання простих фільтрів
- Збереження фільтра.
Створені фільтри завжди зберігаються автоматично при збереженні таблиці. При повторному відкритті таблиці збережений фільтр є поточним і може бути виконаним командою “Записи”→”Применить фильтр”. Якщо створюється новий фільтр, він заміняє фільтр, що був збережений з цією таблицею.
VI Практична робота
Підручник ст. 188 №1-4
Підручник ст. 188 №1-4
З розділу вкладених файлів завантажте “БД-Борей”. Розархівуйте її. Відкрийте та виберіть таблицю “Сотрудники”.
- Проведіть сортування даних за Прізвищем спрівробітника. Відмініть щойно створені зміни.
- Здійсніть пошук даних за зразком.
- Здійсніть пошук і заміну даних.
- Створіть фільтр за виділеним зразком.
- Створіть простий фільтр.
VIІ Підсумок
·
- У чому полягає операція впорядкування даних?
- Яким чином проводиться впорядкування даних?
- У чому полягає операція пошуку даних за зразком?
- Для чого використовується фільтрація даних?
- Яким чином зберегти створений фільтр?
Немає коментарів:
Дописати коментар